I finally confess love to my friends brother

Publicerades den 11 jul 2020
A rich girl took me in and I love her hot brother even though he has made me pretty mad. I'm taking control of my life and seeing if he can be a part of it. Welcome to Episode's Crossing the Line, part 5, END finale.
Watch my Music Video: senewss.info/slow/ita5pLtpsMSjmao/video
SUBSCRIBE HERE: senewss.info/my/6IijBsVf2PlWo_uq6P9wQw.html
My INSTAGRAM: gloomykassie
My TWITTER: gloomykassie
My DISCORD SERVER (13 and up only): discord.gg/GLOOM
MERCH: gloom.store
WATCH MY HORRIBLE BITLIVES: senewss.info/slow/YrTHndl8bMetkrI/video
My TIK TOK is @gloomdog, here's a link: vm.tiktok.com/JTHb8L/
---------------------------------------------------------------------------
I'm Kassie, also known as Gloom! I'm a variety gamer who does gameplay commentary on indie games and some bigger titles too. I also do silly sketches, challenges, Q&As, and whatever makes you goof balls giggle.
---------------------------------------------------------------------------
I do my best to upload at a few times a week (unless my life is a mess).

Kommentarer

  • sheeeeeeeeee supports LGBTQ+ eeeeeeeeeeeeee yaaaaaaaay yedeygdyewgyuegiy3et27y not that it would make a difference but it makes me feel warm inside she welcomes the commuinty

  • what is this game called i really want to play it

  • Is it just me or her hair was black when she was at the house but then she has brown hair randomly and different skin tones and everything

  • That funny When you was like wh a

  • Do more plsssss❤

  • I love glooms layla face impressions XD

  • This is all so relatable.

  • Thses recaps keep getting more unbelievable lol

  • Who what is the name of the story?

  • Playyyyyyyyyyyyyyyyy

  • Can you do ddlc? Btw this was such a cute ending ll Why am I fangiring over people who don’t actually exist

  • I have a question...Why dont you ever do a full story since everyone wants one and its kinda sad when you dont and we are left hanging;-;

  • me: is this PG? My mom: THATS NOT PG BUT YES YOU CAN WATCH IT :) Me: * LAUGHING SO HARD *

  • I know this was a long time ago but has anyone wondered who was the guy that saved Gloom in the first episode when she was about to get hit by the car?

  • what is the name of this game?

  • Anyone know what the name if the story is?

  • What is the game called I love the game I love all your videos

  • MT MUM IS CALLED LAYLA LOOOOOOL

  • Nooooo this was finished :(((( i do love this so much!!!!!

  • I think the episodes I want gloom to do are rule breaker, my brothers hot friend, and our little secret!

  • i love this how she confessed her love

  • not hating but why is ur overline lipstick kinda obvious

  • Who saw how must gems she had. Who else thinks she gonna use it in 2 seconds lol 😂

  • This is the first time I watch things in order lol😂

  • i love you girl glooooom thank for being great

  • what is the game you play

  • WAIT DOES ANYONE KNOW WHAT THIS STORY IS CALLED PLEASEEE???????????????????????????????????

  • What is this name of what you’re playing

  • Like how theres bad WORDS in the serious ;-;

  • Her:its called at the beach Me:THERES A FRICKING JUMPER AROUND UR WASTE USE IT

  • OH MY LORD 😨

  • my name is laila

  • Did anyone else just start randomly watching these and now you can’t stop? No? Just me?

  • I think the story should have allowed gloom and marissa to stay friends tho

  • I miss this already I've literally just watched it and I miss it

  • Gloom your shirt is the same as poppies

  • The way she doesn't even think twice about quickly changing the swears

  • Hay gloom you know my name is layla to and you making me sound like a duck

  • Nooooooooo don’t end🕵🏽‍♀️I will find youuuuuu

  • make him jelly

  • Why is your channel named gloom?

  • xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAHHQHAHAHHAHA Lol i don't even know what im doing xD

  • what is this game called

    • It’s called episode but you need money for the gems 💎

  • I literally saw her 2 days ago and am abbesses

  • Gloom ps your friend in the game has the same name as me but spelled differently cause mine is spelled Laila hers is Layla

  • Is ur name rlly GLOOM??

  • I L O V E THIS GAME MORE MORE MORE

  • DO MORE

  • What's this game called

  • i rly love Gloom when she does the "Ring Ring" thing-y

  • Is there more

  • Is this the end

  • What game is this

  • Does it pain you to spend that many gems?! 😂

  • hmmmmmmmmmm

  • Hi gloom

  • When you ask for dimands to hang out with a fake boy NEAR YOUR BOYFRIEND!

  • What is that game called

  • Will gloom u kinde the look like poppy

  • make the another of the future like when Bentley proposes and next episode of this one of Bentley and gloom having babies

  • Please replay episode 7 and stay with him in the room

  • 3:30 what is poppy doing

  • pls put the link to download Episode plsssssssssssssssssss

  • you have the same phone as me

  • I loved how in the car Bently and gloooooooom where fighting then the rich girl is in the back listening to music and vibeing

  • Can you make a 3 pls love this vid thx if you do

  • This vid makes me so uncomfortable because i have a friend that I have had a crush on for 2 years and his name is Bentleyy!??!!

  • Ship Margo x Layla

  • I LOVE THE ACCENTS🤣🤣🤣

  • Soooooooooo Like

  • Nobody: Me: watching Gloom at 12:00am 😂😂😂😂😂😂😂

  • this is so cheesy it makes me unconfortable

  • gloom: use germ for her choices me: try hard to find free episode

  • NOOOOOOO YOU MUSTTTTTT PLAY MOREEEEE MOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PLEASEEEEEEEEEEEEE MOREEEEEEEEEE

  • i like how this is romantic,dramatic but funny at the same time

  • What kind of choices are you on and Gloom I love your SEnewss channels😗😗😗😗😗

  • Gloom I Love Ur Vids ur The Best Plz Reply To Me!

  • :)

  • I love your videos, all of them, I think personally you should have more subs than you do but it's ok you deserve every one of them. I love your Episode vids bc they are really funny and you make the right choices to make it fun. 10000000000% support!

  • Glooooooooooom your hilarious couldn't stop laughing 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • who else was watching this for hours because they just started it and got obsessed

  • i love how did you make your lips

  • ew your lips

  • It starts off with her thinking about Bentley and me sitting here like that's exactly how I felt about this one guy

  • am on the same story

  • The boooo got me dead😂😂😂😂😂😂

  • I feel that episode GLOOOOOM, i liked a boy and then he sents my bff as a mailman to tell me he doesnt like me (someone is a coward i think)

  • What is the game name? \ 😬 / \/|\/ | /\ / \

  • Please do more

  • im just now seing this lol

  • Hi gloom I know this is a weird question but I was like does gloom go to school

  • Game

  • What's the fame name

  • I love how she changes her voice when she is reading for different characters

  • What story is that

  • Wow 😳 if any 6 year old is watching this STOP DOING ThIS GAME......

  • Whats the game

  • What title us that story 😎😉

  • The thing I hate is that they never kissed........ is that just me 😂

  • Hi gloom